Mandag den 22. august møtte ca 100 forventningsfulle barn på Sinsen for å begynne i 1.klasse.
Rektor ønsket dem høytidelig velkomne til skolen og fadderbarna fra 4.trinn og elevene i 6c sang noen sanger for dem. Deretter ble klassene ropt opp og elevene hadde sin første skoledag med sine respektive kontaktlærere.
Dette er en dag barna sannsynligvis vil huske resten av livet!
